Pogosta vprašanja

Informacije o dostavi

Kakšni so načini pošiljanja?

Pogodbeni partner spletne trgovine www.butiksedem.si je Pošta Slovenije.

Kako dolgo čakam na pošiljko?

Vsa naročila, oddana do 15. ure bodo pri vas že naslednji delovni dan. Naročila oddana po 15. uri pa bodo pri vas najkasneje v roku 2-3 delovnih dni. V kolikor bi se nam karkoli zalomilo ali bi zmanjkalo zalog vas obvestimo.

Ali pošiljamo v tujino?

Zaenkrat smo prisotni izključno na slovenskem tržišču.

Informacije o plačilih

Kateri plačilne metode so na izbiro?
  • kartično plačevanje,
  • plačilo po predračunu (plačilo na poslovni račun ponudnika spletne strani).
Je kupovanje v spletni trgovini butiksedem.si varno?

Spletna trgovina upošteva varnostne smernice in priporočila. Trgovina uporablja SSL certifikat, ki zagotavlja varno povezavo med stranko in strežnikom. Kartični podatki se ne shranjujejo ob opravljenem nakupu kot tudi ne na strani plačilnega procesorja.

Naročila in reklamacije

Kako opravim naročilo?

Najprej poišči želene artikle. Lahko jih najdeš v kategorijah ali pa si pomagaš z iskalnikom (levo zgoraj). Pri izdelku klikni na gumb Dodaj v košarico in nato Nadaljuj z nakupom ali Zaključi nakup (odvisno od tega ali že imaš vse artikle v košarici). V spletni košarici vpiši vse podatke.

Še posebej bodi pozorna na 2. in 3. korak, da označiš način dostave in plačilo. V kolikor nimaš nobene kode ali darilne kartice polja št. 4 ne rabiš izpolnjevati. Na koncu še enkrat preglej naročilo in klikni Oddaj naročilo. Izpisala se ti bo številka naročila in na email boš dobil/a potrditev naročila. V kolikor se ti številka ni izpisala in na email nisi dobil/a nobenega sporočila naročilo ni bilo uspešno oddano. Predlagam, da nas v tem primeru kontaktiraš na [email protected] ali 031-393-567

Ali se moram za nakup obvezno registrirati?

Nakup lahko opravite brez registracije.

Kako vrnem blago?

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov [email protected] sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago.

Potrošnik vrne blago na naslov: Sedem, butik s konceptom, Dijana Bećirović s.p. Kidriceva 2b, 3320 Velenje


Kupljene izdelke je potrebno vrniti podjetju nepoškodovane, nenošene, v originalni embalaži, z etiketo in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec oz. potrošnik. Če je poštni paket, s katerim je potrošnik prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora potrošnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in so ob dostavi zavrnjene.


Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih se vračilo plačila potrošniku izvede z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Kako prekličem ali spremenim naročilo?

Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da pošljete odgovor na elektronsko sporočilo, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila, nas kontaktirate preko elektronske pošte [email protected] ali pa pokličete na 031-393-567 vsak delavnik med 9. in 18. uro. Pravico do preklica naročila ima kupec vse do 2 ure po oddanem naročilu.

Po tem roku preklic naročila ni več možen. V primeru pravočasnega preklica naročila kupcu v zvezi s tem ne nastanejo nobeni stroški. Kupec lahko svoje naročilo prekliče tudi kasneje, vendar samo v primeru, da mu je preko e-pošte sporočeno, da izdelka, ki ga je naročil, začasno ni na zalogi. Naročilo prekličete po e-pošti na [email protected]

Na koga naj se obrnem, če imam dodatna vprašanja?

Za vsa vprašanja smo vam na voljo na [email protected] ali na tel številki 031393567 od ponedeljka do petka med 9-18.uro.

Kako zamenjam blago?

Omogočamo vam brezplačno menjavo artiklov, ki vam ne ustrezajo. Menjava poteka tako, da oddate ponovno naročilo za nov artikel ter pod opombe zapišete MENJAVA ter ime artikla, ki ga želite menjati. V kolikor je nov artikel dražji, se doplača razlika v ceni, v primeru cenejšega artikla pa lahko razliko v ceni koristite kot dobropis ob naslednjem nakupu ali pa vam le-to povrnemo na vaš TRR. Zapis pod opombo je pogoj za uspešno menjavo, saj brez tega menjava ne bo upoštevana.


Menjave potekajo tako, da vam dostavljalec pripelje nov paket, vi mu pa istočasno predate vašega z artikli, ki jih želite menjati, zato preusmeritve paketov za menjavo na druga običajna prevzemna mesta niso možna. V primeru menjave vas prosimo, da je vaš paket na dan menjave pripravljen za prevzem s strani Pošta Slovenija.